به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسانرضوی، حسین پارسا در راستای تاکید مقام عالی وزارت و جهت ارتقای ایمنی سفرها و ایجاد نشاط و امید آفرینی برای کاربران جاده ها افزود: انجام بازدید های دوره ای و مستمر بمنظور ارتقای سطح خدمات به زائرین محترم با ضرورت تنظیف و آراستگی نمازخانه ها و پاکیزگی سرویس های بهداشتی واقع در مجتمع های خدماتی رفاهی انجام شده است.
وی گفت: در استفاده از توان همکاران حوزه راهداری در نظارت های مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با رویکرد تامین رضایتمندی مسافرین و ارتقا ایمنی سفرها از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه گذاری در خصوص مشکلات مجتمع های خدماتی رفاهی افزود: برگزاری جلساتی با ارگانهای دولتی اعم از ادارات جهاد کشاورزی ، آب ، برق ، گاز در جهت رفع مشکلات صورت گرفته است.
پارسا در پایان باتوجه نزدیک شدن به شروع سفرهای تابستانی افزود: هماهنگی های لازم جهت برگزاری جلسات با تشکل های صنفی بخش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی همراه با مالکان آنها و تاکید بر آمادگی لازم جهت استقبال از زائرین و مسافرین و لزوم رعایت نظافت و پاکیزگی در سرویس های بهداشتی ، نمازخانه ها ، اتاق کودک ، محوطه ها، رستورانها و هایپر مارکت ها به انجام رسیده است.